18 Mart 2016 Cuma

Her Şeye ve Herkese Rağmen

Merhaba ;
Uzun bir süredir ara verdim ; ihmal ettim . Ancak gerçekten üst üste yaşanan kayıplar , üzüntüler derken bir de güneş tutulmasının etkileri başıma musallat oldu ... Balık burcuyum ya çok zorlanacaksın , tutulmadan etkileneceksin , ani değişimler olabilir , olumlu olumsuz etkiler sana bağlı vb dediler de dediler ...
Gerçekten de oldukça zor ve adlandıramadığım bir sürecin içinde buldum kendimi şu sıralar ...
Olsun bizim doğum günü kutlamaları ayımız bu ay ; minnak kardeşim ve ardından kendi doğum günü çocuğu şımarık hallerimi paylaşıp neşeleniriz dedim . Kafamda bir sürü çılgınlık vardı . Derken doğum günü sabahında kuşluk vakti uyanıp ne göreyim .... Ahretlik dediğim bebeklik arkadaşımın kardeşi kaza geçirmiş hastanede ve kafatası çatlak ... Kardeşim hastanede demek bu bana ... Bir anda içim çekildi ... Allah'ım çok şükür hastaneden çıktı ,şimdi iyileşme sürecinde derken Ankara ve .....
Anlatılmaz durumlar içinde yine umutların solmaya başladığı anlar başladı .... Ben yine karalar bağlamış , her şeyden elimi eteğimi çekmişken bir tanecik eniştem ; 
" Blog ile niye ilgilenmiyorsun ? Hep mutluluk mu paylaşacaksın ? Hüzün de mutsuzluk da paylaşılmaz mı ? Sayfamda duygular , acılar , mutluluklar , umutlar paylaşacağım demedin mi ?   " söylemleri ile beni bir silkeledi ... E her kişinin abisi ablası olmuyor ; insanın kendinden küçük de olsa kardeşi olması güzel tabi ....
Her Şeye ve Herkese Rağmen
Madem insanız  dertlerimiz , sıkıntılarımız da olacak elbet ...
Ama ;
Daha az kırılarak , daha az yorularak insanca yaşamak istiyor insan ......  
Sevgi , anlayış , ilgi , özgürlük , huzur , hoşgörü ,saygı , mutluluk , fark edilmek , önemsenmek , yüreğindeki çocuk yaşasın istiyor insan ....
Madem insanız  öğrenmeliyiz ...  Bir olabilmeyi .... Dost olabilmeyi ... İnsan kalabilmeyi ...
Madem insanız paylaşmalıyız .... Umudu , acıyı , mutluluğu , ekmeği , lokmayı , dertleri , sevgiyi , şakaları , yalnızlığı , doğayı , toprağı , hayatı , insanı .....
....
Anlayacağınız yine içimde fırtınalar ... Coştukça yazasım var ... Kim kimin mutluluğuna , bilgisine , derdine , şarkısına , sevgisine ortak olur da ışık saçar diye paylaşasım var  ....

Yaşama baktığımız penceremiz ruh halimize göre değişmekte ...
Umutla bakabilmek adına , karalara bürünmemek için ... 
Bazen " Her şeye ve herkese rağmen ........  " der ve olayları değerlendiririz .
İçimizdeki acıya rağmen , yüreğimizdeki umutlara tutunuruz ...

Yeni günü mutluluğun sırrını bulmuş ; her şeye yeniden başlarmış gibi  kucaklamak dileğiyle ..
Gün aydınlık , huzurlu , umutlu , sağlıklı , verimli , bereketli , ışıl ışıl , aşk ve sevgi dolu olsun ....
Tüm içtenliğimle sevgiler yolluyorum ...


Mevlana der ki ;
“İsyanlardayım dedi.
Hayır, imtihanlardaydı.
Fark etseydi, kurtulacaktı.”



Dip Not : Ümitler Yeşersin diye en sevdiğim kamelyamın fotoğrafını paylaşıyorum ;)






9 yorum:

  1. Enişten ne doğru söylemiş :)) Ben de genelde mutsuzken yazarım, blogdan ziyade günlüğüme ama rahatlatır beni. Arkadaşının kardeşine çok geçmiş olsun. Ankara'ysa hepimizi üzdü...
    Bir de doğum günün kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürekten teşekkür ediyorum ... Rabbim her kimin ne şekilde şifa ve duaya ihtiyacı varsa yardım etsin...
      Umarım aydınlık , huzur ve umut dolu yarınlarımız olur.
      Sevgiler

      Sil
  2. Gerçekten canım ne iyi ettin de paylaştın. Maalesef üzücü olaylar yaşadın ve sonrasında ülkede de oldu olaylar. Dört yandan geliyor hüzünler. Umutlara tutunmak zorundayız yoksa yaşanmaz bir dünya olacak. Kamelyandan öyle güzel enerji geldi ki ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım;
      Ne yazık ki bazı dönemler her şey ardarda geliyor ... Hayırlısı olsun demekten başka bir şey gelmiyor elden ...
      Kamelyamdan kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  3. Her şey insan için, farkındasınız bırakın güzel enerjiniz başkalarına da ışık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum . Kesinlikle her şey insanlar için ... Ara sıra enerji depolamak gerek ;)
      sevgiler

      Sil
  4. ayyy kıyamaaaam yaaaa evet hep umutlu olalım her şeye rağmeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olalım ya ne olur olalım .....
      biraz huzur ve mutluluk şart hepimize

      Sil

Laf aramızda; yorumlarınızla minik sihirli dokunuşlar yapabilirsiniz ...
Destek olalım istemez misiniz?
Gözüm yorumlarınızda ....

Killing Eve

  İngiliz yazar Luke Jennings'in , Codename Villanelle adlı kitaplarından uyarlanan ve BBC’nin düşük bütçe ile çektiği kaliteli yapımla...